Disclaimer



Welcome to my world. Enjoy it. Do not be a Copydog. If you're a good person. Thankyou

Diary
Myself
Love Them



Credits

Template is made by PiKevin.
The basscode is taking from Ainabillah Shafie. Thanks to We ♥ It for the amazing picture. And also a big applause to Rainboee for his beautiful colour code.


All rights reserved ® NARIMAH


Ceritaa :)
Sunday 2 September 2012 , 02:28 , 0 Comment[s]

Hi , assalamualaikum.. How are you ? Me fine fine here :) rindu tak ? Hehe okay , for this entri hannah just nak cerita sikit yang buat masa ni waktu utk hannah main main dah takde :( sentiasa hadap buku yang takberapa nak cantik tuh :p haha kesian kan ? Another story , moyang hannah baru sehari ke rahmatullah . Doakan kesejahteraan dia disana k ? Hannah takboleh nak cerita panjang panjang , sbb yg pergi tetap pergi , we yg hidup kene teruskan kehidupan , am I right ? 
Hm , for this raya , takbest cause ayah takde . Tp i hv satu story pasal someone . Haha , taktahulah nak cerita macam mana . He only my abang punya kawan , haha k lah . Kalau dah declare pape ke , I story psl dia k ? 
My date exam : 9 october 2012 , wish me luck . 

sebab result trial haritu , tak okay langsung . Even 1A 's pun takdooo . Hihi budak rajin kan :p
Ok , setakat tu dr saya . Bye *please be mine forever :) I hope that ..


Labels: ,